Veel plezier op deze blog! Laat gerust een reactie achter!

vrijdag 30 december 2016

THEMA Schoenen & Sinterklaas

Sinterklaas kapoentje, 
gooi wat in mijn schoentje,
gooi wat in mijn laarsje,
danku Sinterklaasje!


We startten het thema 'sinterklaas' met allerlei verschillende schoenen. Er was een échte schoenenmemory, we schilderden schoenen, speelden met veters, etc.

Later op de week lagen plots de kleren van Sinterklaas én zwarte Piet in onze klas. Dit zorgde voor enkele leuke beelden..


We kleefden zwarte pietenmutsen!






Juf Annemie zette voor ons de turnzaal klaar zodat we leuk konden klimmen, kruipen, klauteren, dansen, springen, .. zoals de échte zwarte pieten!
Samen met de kleuters van juf Lies maakten we er een fijne middag van!



















Hé, wat gek?! Ik ben zwarte Piet!




Zwarte Piet, 
wiedewiedewiet,
ik hoor je wel,
maar ik zie je niet!





Na lang wachten was het dan eindelijk zover ...
Sinterklaas kwam langs in onze klas!!
Hij had lekkere speculaas en leuk speelgoed meegebracht!
JOEPIE!