Veel plezier op deze blog! Laat gerust een reactie achter!

donderdag 24 november 2016

THEMA De herfst

Wanneer we op maandagochtend in onze klas kwamen stond er een grote paddenstoel in de kring. 
Kabouters, herfstvruchten, herfstbomen, herfstkleuren, etc. kwamen allemaal aan bod.
Samen met de andere kleuters van de eerste kleuterklas wandelden we naar het park voor een heuse herfstwandeling. 
We verzamelden, takken, eikels, bladeren en héél véél kastanjes!


LIED 'Een hoge boom'

Ik ben een hele hoge boom en ik sta in het bos.
De wind waait door mijn takken, mijn blaadjes laten los.

Ik ben een hele kleine boom en ik sta in het bos.
De wind waait door mijn takken, mijn blaadjes laten los.






































De kastanjes die we van het park meebrachten gebruikten we in de klas om mee te rollen in een doos vol verf. Wat leuk zeg!